Sunday, November 21, 2010

Alhamdulillah saya dah mula menyimpan emas skrg

Jadikan emas sbg aset anda kerana ia tidak
akan susut nilai dan di telan inflasi
Alhamdulillah.....berkat kesungguhan saya dapat juga saya menyimpan emas bermula dengan 23K sahaja.


Insya Allah jika ada rezki lebih saya akan menyimpan lagi...kerana kenaikan emas adalah amat tinggi purata 20% setahun.


Anda bila lagi....!!!!!
Cuba anda perhatikan yg saya sertakan di bawah ini....Manakah satu pilihan anda...


  • ASB = 8%
  • TABUNG HAJI = 9%
  • FIXID DEPOSIT = 10%
  • KWSP = 7%
  • UNIT TRUST (high risk) = 20%-30%
  • UNIT TRUST (low risk) = 10%
  • EMAS = 20%-30%

Rasulullah SAW telah bersabda 
"Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai dan boleh digunakan oleh umat manusia. Maka simpanlah dinar dan dirham(untuk digunakan). Musnad Imam Ahmad Ibn Hanbal

No comments:

Post a Comment